• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 458
  • کد خبر : ۳۶۸۲
پیام تسلیت شهردار لواسان به مناسبت رحلت جانسوز حضرت معصومه سلام الله علیها
جعفر محمدرضا بیک لواسانی شهردار لواسان طی پیامی سالروز وفات حضرت معصومه(س) را به عموم شیعیان جهان تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لواسان،در متن پیام شهردار لواسان آمده است: حضرت معصومه علیهاالسلام یادآور همه پاکان و پاکیزه خویان است. بزرگ بانویی که زندگانی با معنا را برای شیعیان تفسیر کرده و راه دین داری و عفاف را به ما آموخته است. ایشان سیده جلیله ای است که نسب مبارکش، به پاک نهادان می رسد و همه نیکی ها و فضلیت ها را از خدا مردان به ارث برده است.
 
آن بزرگوار ستاره آسمان حقیقت و بیداری و کعبه آرزوهای ما غربت زدگان خاک نشین است. معصومه علیهاالسلام  همنام درخشنده ترین بانوی دو عالم، جلوه ای از صلابت و عزت، گوهری از دریای عصمت و حیا و عفت، یادگاری از رحمت حضرت پیامبر خدا، نوگلی از گلشن الهی، خواهر خورشید خراسان، و اسوه همه دل سوختگان است.
 
بی شک اهل بیت پیامبر صلی الله علیه و آله چهره های پرفروغی به جهانیان عرضه کرده اند و نامشان مانند ستارگان درخشان در آسمان فضیلتها می درخشد.
 
درخشان ترین ستاره در میان بانوان هفتمین منظومه ولایت، فاطمه فرزند پاکیزه موسی بن جعفر علیه السلام است؛ بانویی که سالها است تشنگان معرفت از حریمش، زلال ایمان می نوشند و عارفان، با گذر بر زندگی فرزانه وارش و درک لحظه های آسمانی شدنش، درهای عروج را به روی خود می گشایند و بوی وصال را در گستره زمین منتشر می سازند.

بنده نیز به نوبه خویش رحلت جانسوز کریمه اهل بیت و فرزند پیام آوران مهر و مهتران جوانان بهشتی، حضرت فاطمه معصومه(س) را به ساحت مقدس و ملکوتی برادر بزرگوارشان حضرت ثامن الحجج آقا امام رضا(ع) و تمامی شیعیان جهان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم .

امتیاز :  ۳.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0