categorytitle / اخبار شهرداری . اخبار شورا . اجتماعی . فرهنگی و هنری .
  • time : 00:16
  • Date : Fri Jul 19, 2024
  • item visited : 167
  • news code : 6049
برگزاری  اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در لواسان
اجتماع مدافعان حریم خانواده با شعار غیرت حسینی و عفت زینبی در لواسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لواسان، عصر پنجشنبه 28 تیرماه در ضلع شرقی میدان اصلی شهر (میدان امام خمینی ره گلندوک)، زنان غیرتمند دیار حسینی و ابوالفضلی لواسان با سر دادن شعارهای انقلابی ضرورت حفظ کرامت زن مسلمان و حفظ حجاب و عفاف را خواستار شدند.

این مراسم ساعت 18 با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاسمی و با حضور حجت الاسلام علی اکبر ایمانی امام جمعه لواسانات، محمد رضا علی اکبری بخشدار لواسانات، مهدی کرمی نیا رئیس شورای اسلامی شهر لواسان، حمزه صفا رئیس شورای اسلامی بخش شمیرانات، سید علی حسینی سرپرست شهرداری لواسان، مجید ناظریه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر لواسانات و رودبار قصران و سایر مسئولین و مردم متدین منطقه آغاز شد.

حجت الاسلام طباطبایی در این مراسم در خصوص ابعاد غیرت به سخنرانی پرداخت و گفت: غیرت میهنی و ملی، ما را بر آن داشت که بیش از 200 هزار شهید دادیم و اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاکمان دست بیگانگان بیفتد، در طول این 45سال کسی جرات این که به کشورمان نگاه چپ نماید، نداشته باشد. غیرت دینی هم این است که ما مسلمان هستیم و باید به احکام شرعی پایبند باشیم.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح ابعاد عفت از جمله عفت مالی(پاک دستی)، فکری، چشمی، زبانی، شکمی، جنسی، گوش، رفتاری و .. پرداخت.

در حاشیه این مراسم غرفه های مختلف از جمله عفاف و حجاب، مشاوره، دوخت چادر، ایستگاه صلواتی نیز برپا بود.

گروه سرود حضرت رقیه سلام الله علیها نیز به جرای برنامه پرداخت و تقدیر از فعالان فرهنگی منطقه، پایان بخش این مراسم بود.

Average :  5.00 |  Submitted :  1

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0