• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 70
  • کد خبر : ۵۷۱۶
اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لواسان طی پیامی رحلت پیامبر اكرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) را تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لواسان ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لواسان فرارسیدن ایام  سالروز رحلت جانگداز رسول اکرم (ص) شهادت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت امام رضا(ع) را به محضر حضرت  ولی عصر (عج) و شهروندان لواسان تسلیت گفتند.
متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
اللهم صل علی مُحَمَّدٍ وال مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ والعن واهلک اعدائهم
ایام پایانی  ماه صفر برای مسلمانان جهان به خصوص برای شیعیان  همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده است. رحلت پیامبر مکرم اسلام  و وقایع پس از آن، خود موکد آغاز دشمنی با اهل بیت ایشان از همان دقایق ابتدایی است  که این عداوت در نهایت به شهادت حضرت فاطمه(س)  ، 11 امام معصوم و محرومیت امت اسلامی از وجود مبارک امام عصر(عج) منجر شد. همزمانی شهادت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین شهادت امام رضا(ع) که وجود مبارک ساحت مقدس و متبرکه  ایشان در کشور عزیزمان مایه ی خیر برکت شده است بر غم و اندوه  عاشقان به اهل بیت می افزاید.
تردیدی نیست که آشنایی  با ابعاد گوناگون شخصیتی و زندگی  و تمسک جستن به سیره اهل بیت (ع)  سعادت دنیوی و اخروی را برای هر انسانی به همراه دارد و این روزها فرصت مغتنمی است که با توسل به ایشان عدالت، تقوا ، از خود گذشتگی، بخشندگی را در خود  نهادینه کرده و  در نهایت امر با رسیدن به فضائل بالای اخلاقی راه عاقبت به خیری را در پیش گیریم.
اعضای شورای اسلامی شهر لواسان و شهردار لواسان فرارسیدن ایام رحلت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را به محضر صاحب الزمان ارواحنا فدا و شهروندان لواسان تسلیت عرض مینماییم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0