• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 75
  • کد خبر : ۵۷۱۷
پانزدهمین جلسه گزارش هفتگی شهردار با معاونین برگزارشد.
پانزدهمین جلسه گزارش هفتگی معاونتها به شهردار لواسان روز یکشنبه مورخ 26 شهریور ماه 1402 در سالن جلسات آفتاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لواسان، جلسه پس از قرائت کلام الله مجید  و سرود جمهوری اسلامی ایران و ادای احترام به ساحت مقدس امام رضا(ع)  و خیر مقدم یونس غفاری شهردار لواسان آغاز شد.

در این جلسه شهردار لواسان حلول ماه ربیع را تبریک گفت و تدابیر مشخص شده برای  بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس  را از اولویتهای اصلی  معاونتهای شهرداری نام برد.

در ادامه  جلسه محمد عدالتخواه مدیر مالی  شهرداری با ارائه عملکرد این حوزه ، درآمد و هزینه هفته گذشته را تشریح کردند که در این خصوص غفاری افزایش درآمد با توجه به پیش بینی های صورت پذیرفته و همچنین نحوه و زمان پرداختها را به حوزه مالی ابلاغ کرد و در حوزه شهرسازی پس ارائه گزارش توسط مجید فتاحی مسئول امور جاری شهرسازی ، دستور پیگیری پرونده های  تبصره 6 را صادر کرد.و در حوزه عمرانی پس از گزارش هادی امینی معاون حوزه فنی عمرانی  دستور افزایش سرعت اجرای پروژه های  پل خروجی شهر ، آسفالت مکانیزه و پیاده راه سازی را  پیش از ایام بارندگی و سرما به این بخش داد.

در این جلسه محمد عباسی مسئول اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی  با ارائه مستندات معضلات شهری را به تصویر کشید که سکاندار شهرداری تذکرات لازم و همچنین دستور رفع مشکلات در سریعترین زمان ممکن  را به واحد های مربوطه  صادر کرد.

در خاتمه جلسه سید علی حسینی از همایش خدمت با حضور همه ادارات  در روز پنجشنبه مورخ 30 مهر ماه 1402  و آمادگی کامل تمام بخش های شهرداری در روز مذکور خبر داد

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0