• ساعت : ۱۰:۵۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 191
  • کد خبر : ۵۸۰۶
با حضور شهردار لواسان
بیست و چهارمین جلسه شورای معاونین/ نگاه و روحیه بسیجی باید روز به روز بیشتر شود/ساعت زنی مبنای محاسبه حقوق
بیست و چهارمین جلسه شورای معاونین شهرداری لواسان طبق روال هر هفته در جهت ارائه گزارش هفتگی معاونتها و بررسی مشکلات شهری و بر طرف کردن آن تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لواسان، بیست و چهارمین جلسه شورای معاونین با حضور یونس غفاری شهردار لواسان، معاونین و مسئولین واحد ها صبح روز شنبه مورخ 27 آبان ماه در سالن جلسات آفتاب برگزار شد.

در ابتدای جلسه غفاری با این این نکته که  باید  نگاه و روحیه بسیجی روز به روز بیشتر شود پیشاپیش هفته بسیج را تبریک گفت و در ادامه از همه دست اندرکاران برگزاری مراسم دعای ندبه تشکرکرد و از تصویب متمم بودجه در کمیته انطباق و نیاز اصلاح درآمدها با توجه به آن  خبر داد و با توجه به زمان باقیمانده تا انتهای سال، شروع پروژه ها و تهیه برآوردها و تحویل آن به امور قرار دادها تا هفته بعد خواستار شد.

در ادامه حسینی معاون مالی و اداری شهرداری بیان داشت: اسناد به خصوص در حوزه عمران، واحد فضای سبز و زیبا سازی باید سریعا آماده و واحد مالی و امور قراردادها آماده هرگونه همکاری در راستای تهیه این اسناد هستند

در این جلسه علی شجاعی مدیر مالی  از افزایش درآمد ها در واحد نوسازی ، اصناف ، سایر درآمد ها و کاهش درآمدهای خدماتی نسبت به بودجه پیش بینی شده گفت که مجددا شهردار بر افزایش و اصلاح درآمد ها با توجه به متمم بودجه و رسیدن به درآمد هفتگی مد نظر در فرصت باقی مانده تا انتهای سال تاکید کرد و فاطمه ابراهیمی دبیر کمیسیون ماده صد گزارش مربوط به این بخش را ارائه کرد.

هادی امینی معاون حوزه معاونت فنی و عمرانی نیز از عقد قرار داد همه پروژه های عمرانی  بودجه 1402 و پیشرفتهای و اتمام برخی از آنها، برآورد و تهیه اسناد مناقصه و پروژه های تعریف شده در متمم بودجه به جز 2 مورد خبر داد. که شهردار برآوردها و شروع 3 پروژه ساختمان شهرداری، ساختمان توک مزرعه و بوستان آزادگان را در اولویت کاری این معاونت در متمم بودجه قرار داد.

از مهمترین بخشهای این جلسه بررسی مشکلات شهری است که با گزارش محمد عباسی مسئول اداره بازرسی به شکایات مردمی  همراه بود که درآن روشنایی معابر، مشکلات جداول در سطح شهر، سدمعبر ها، گزارش 137 و....  به صورت مصور تهیه و با دستور شهردار به معاونت های مربوطه پیگیری شد.

از موارد مورد تاکید شهردار از بدو ورود به شهرداری لواسان رسیدن به درآمد پایدار و اهمیت سرمایه گذاری در شهر بود که مجید مومجی مسئول واحد مشارکت و سرمایه گذاری در این خصوص  از نصب لایت باکسهای تبلیغاتی در کمربندی، انعقاد کافه رود در هفته جاری، بارگذاری اسناد قلعه کلاک در سامانه ، تهیه اسناد فرهنگسرای البرز،  کارشناسی زمین تنیس پدل، تشریح فازهای اجرایی شهربازی(3 فاز) و طرح جدید درآمدی در بوستان ها گزارش ارائه داد.

در بخش بعدی این جلسه حسینی بر ساعت زنی مستمر و منظم در ساختمانهای محل خدمت و مبنای محاسبه پرداخت حقوق بر این اساس تاکید کرد و امیرمهدی  فتاحیان  مسئول واحد روابط عمومی از مساعدتهای شهردار وهمکاری ارزنده حوزه  خدمات شهر واحدهای امور شهر، زیباسازی، حمل و نقل و آتشنشانی و حوزه معاونت فنی و عمرانی  جهت برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم دعای ندبه تقدیر و تشکر کرد.

در خاتمه رضا خندان مسئول واحد ستاد بحران از عدم همکاری بعضی از واحد ها و مختومه کردن نامه ها قبل از حصول نتیجه، کمبود تجهیزات و امکانات و ساماندهی ساختمان های متروکه شهر قبل از مخروبه شدن گلایه کرد. که سکاندار شهرداری  دستور جمع آوری یا اخطار به  ساختمانهای نیمه کاره  با توجه به ماده 55 قانون شهرداری ها را صادر کرد

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0