عنوان گروه خبري / اخبار شهرداری .
  • ساعت : ۱۰:۱۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 82
  • کد خبر : ۶۰۱۵
یازدهمین جلسه شورای معاونین شهرداری لواسان برگزار شد
سرپرست شهرداری لواسان، دستور تشکیل کار گروه بررسی طرح پیشنهادی جنگل سبو به سرپرستی رضا یوسفی معاون حوزه خدمات شهر را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لواسان، یازدهمین جلسه شورای معاونین با حضور سید علی حسینی سرپرست شهرداری لواسان و سایر معاونین و مسئولین واحد های روز شنبه 19 خردادماه در سالن جلسات آفتاب برگزار شد.

در این جلسه معاونت های مالی به ارائه گزارش پرداخت که حسینی بیان داشت: پیگیری و اخذ تمهیدات لازم برای وصول مطالبات شهرداری به خصوص در حوزه عوارض نوسازی در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه هادی امینی مسئول حوزه فنی و عمرانی از برگزاری 5 مناقصه از تکالیف مشخص شده در بودجه سال 1403 و اتمام 2 پروژه باقی مانده از بودجه سال 1402 خبر داد و گفت: سایر پروژه های شهر شامل : پیاده راه سازی با پیشرفت فیزیکی 90 درصد، ساختمان شهرداری 55 درصد، دیوار پادگان 100 در صد، جدول بندی سطح شهر 60 درصد، لکه گیری معابر 95 درصد، رفیوژ کمربندی 10 درصد و پروژه فرهنگسرای البرز با پیشرفت 5 درصدی در مرحله نازک کاری در دستور کار این معاونت قرار دارد.

سرپرست شهرداری با اشاره به پروژه های عمرانی اظهار داشت: پروژه رفیوژ کمربندی با سرعت بیشتری باید پیگیری شود و در بحث عمرانی واحد روابط عمومی نسبت به درج عملکرد آن و اطلاع رسانی به موقع اقدام نماید.

در خاتمه این جلسه طرح پیشنهادی جنگل سبو مطرح شد که حسینی دستور تشکیل کار گروه بررسی آن به سرپرستی رضا یوسفی معاون حوزه خدمات شهر را صادر کرد.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0