• ساعت : ۱۲:۰۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 112
  • کد خبر : ۶۰۵۳
سیزدهمین جلسه شورای معاونین شهرداری لواسان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لواسان، سیزدهمین جلسه شورای معاونین با حضور سید علی حسینی شهردار لواسان و سایر معاونین و مسئولین واحد های شهرداری روز شنبه مورخ 6 مرداد ماه  در سالن جلسات آفتاب برگزار شد.

در این جلسه حوزه مالی و شهرسازی به ارائه گزارش هفتگی پرداختند که حسینی گزارش آمار سه ماهه اول سال جاری و مقایسه آن با سال قبل را خواستار شد.

شهردار لواسان همچنین ضمن تبریک به حمید رضا شجاعی پور سرپرست جدید واحد درآمد افزود: عملکرد رضایت بخش وی  در واحد نوسازی بر پایه شرح وظایف بوده که امیدواریم این روحیه در واحد درآمد ادامه پیدا کند و وصول فیشهای صادره در اولویت کاری این واحد باشد.

در ادامه جلسه تسریع در به روز رسانی سیستمهای شهرداری، ساماندهی حفاظت فیزیکی در حوزه خدمات شهر، پیگیری احداث سوله نمک از دیگر دستورات صادر شده توسط سکان دار شهرداری بود.

حسینی همچنین با اشاره به طرح تفصیلی شهر تصریح کرد: احصاء نواقص در حوزه شهرسازی صورت گرفته و جهت رفع نواقص آن اقدام شود.

از دیگر موارد مهم مطرح شده در این جلسه تذکر رئیس اداره حراست شهرداری در خصوص مراقبت از بیت المال و خروج اموال از شهرداری بود که طهماسبی گفت: پرسنل شهرداری بدون اخذ نامه از حراست شهرداری حق خروج اموال متعلق به شهرداری را نداشته و در صورت مشاهده با شخص یا اشخاص خاطی برخورد صورت میگیرد.

در خاتمه این جلسه شهردار لواسان  از زحمات و خدمات مهدی فتاحی  مسئول واحد فضای سبز و پرسنل این واحد تقدیر و تشکر کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0