عنوان گروه خبري / اجتماعی . اخبار شورا . اخبار شهرداری .
  • ساعت : ۰۰:۰۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۱۵ 
  • تعداد بازدید : 59
  • کد خبر : ۶۰۸۵
مشكل قطعی آب در محله شوركاب برطرف شد
ساکنان کوی ایثار محله شورکاب سه هفته ای است که با معضل قطعی آب دست و پنجه نرم می کنند که با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر و بخشدار لواسان این مشکل برطرف گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لواسان، مهدی کرمی نیا رئیس شورای اسلامی شهر لواسان روز چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه طی پایش میدانی از روند عملیات رفع قطعی آب کوی ایثار محله شورکاب بازدید بعمل آورد.

به گفته ساکنان محل، بیش از یک ماه است که برای حل مشکل فشار پایین آب به ادارات مربوطه مراجعه کرده اند اما پاسخ مناسبی دریافت نکرده اند همچنین قریب به سه هفته است که با قطعی آب مواجه اند.

با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر و بخشداری لواسان در کمترین زمان ممکن عملیات گودبرداری و تعویض لوله های فرسوده در در دستور کار قرار گرفت. به گفته پیمان کار این عملیات، لوله ها و شیر فلکه اصلی بدلیل عمر بالا (حدود ۵۰ سال قدمت دارد) و در اثر نشست زمین دچار فرسودگی و نشتی شده بودند که باعث هدر رفت آب و افت فشار آب در این منطقه شده بود. حدود 100 متر تعویض لوله داشتیم که لوله ها، ۱۲بار فشار و دارای تضمین کیفیت است. اتصالات انشعابات را نیز تهیه و جایگزین لوله‌های قدیمی خواهد شد.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0