عنوان گروه خبري / اخبار شهرداری .
  • ساعت : ۰۶:۲۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۱۸ 
  • تعداد بازدید : 95
  • کد خبر : ۶۰۸۶
افزایش حقوق پرسنل خدماتی و شناسایی ابنیه متخلف در شانزدهمین جلسه شورای معاونین مطرح شد
شانزدهمین جلسه شورای معاونین شهرداری لواسان با محوریت ارائه گزارش در حوزه های مالی، شهرسازی، فنی و عمرانی و خدماتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لواسان، شانزدهمین جلسه شورای معاونین شهرداری در راستای گزارش معاونت های  شهرداری با حضور سید علی حسینی شهردار لواسان، معاونین و سایر مسئولین شهرداری ظهر شنبه مورخ 17 شهریور ماه در سالن جلسات آفتاب ساختمان مرکزی شهرداری لواسان برگزار شد.

در این جلسه پس از ارائه گزارش معاونین، سید علی حسینی در حوزه مالی با اشاره به وصول مطالبات شهرداری، تحقق بودجه سال جاری را مهمترین اولویت  کاری شهرداری دانست.

وی همچنین اتمام دو پروژه ساختمان آتشنشانی و سالن آمفی تئاتر البرز  تا دهه مبارک فجر را را در دستور کار معاونت فنی و عمرانی قرار داد و بر زمان بندی دقیق و بدون حتی یک روز تاخیر تاکید کرد.

از مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه تشکیل کار گروه شناسایی ساختمان های شهر از لحاظ مغایرت کاربری، متراژ و.... و ارجاع آنها به کمسیون ماده صد بود.

در خاتمه شهردار لواسان با اشراف کامل بر عملکرد پرسنل در واحد ها  گفت: تمام پرسنل شرکتی که در بخش های اداری مجموعه مشغول به خدمت هستند حداکثر 120 ساعت اضافه کار و پرسنل شرکتی خدماتی حداقل 160 ساعت اضافه کار دریافت خواهند کرد.

امتیاز :  ۴.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0