عنوان گروه خبري / اخبار شهرداری . اخبار شورا . اجتماعی .
  • ساعت : ۱۵:۰۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۱۳ 
  • تعداد بازدید : 102
  • کد خبر : ۶۰۸۴
پایش میدانی رئیس شورای اسلامی شهر لواسان از وضعیت پارك كودك
رئیس شورای اسلامی شهر لواسان: انتقادات سازنده برای بالابردن کیفیت شهر بسیار لازم و سازنده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لواسان، مهدی کرمی نیا رئیس شورای اسلامی شهر لواسان در پاسخ به گلایه های شهروندان از وضعیت نامطلوب پارک کودک واقع در شهرک آزادگان لواسان، صبح امروز ۱۳ شهریور ماه  بصورت میدانی از این پارک بازدید بعمل آورد.

کرمی نیا گفت: انتقادات سازنده برای بالابردن کیفیت شهر بسیار لازم و سازنده است. در بازدیدی که انجام شد متاسفانه وضعیت پارک بشدت تا مطلوب است، برخی از وسایل بازی شکسته شده، سطل های زباله که بعضاً وجود ندارد، حاشیه های باغچه ها و گیاهان هرس نشده و ... که موجب نارضایتی شهروندان عزیز شده است.

وی در ادامه گفت: با دیدن شرایط امروز تذکراتی قطعاً به شهردار لواسان خواهیم داد که انشالله به این پارک نگاه ویژه ای داشته باشند و بتوانند مشکلاتی که باعث خجالت و شرمساری نمایندگان این شهر شده، در اسرع وقت برطرف نماید.

وی در خصوص قسمت شمالی این پارک که حوضچه آرامش در آن واقع شده گفت: ما در فروردین ماه امسال قصد داشتیم برای این مکان تره بار پیشنهاد دهیم که با قیمت و کیفیت مطلوب پاسخگوی نیازهای شهروندان این منطقه باشد، اما با توجه به شکایاتی که همسایه های این محل داشتند، اولویت خود را بر رضایت شهروندان قرار دادیم و قرار بر این شد که تبدیل به زمین بازی شود.

کرمی نیا ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی حوزه خدمات شهری اظهار امیدواری کرد که ظرف یک هفته آینده وضعیت این پارک به سطح مطلوب و در شأن شهروندان محترم خواهد رسید.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0