عنوان گروه خبري / اخبار شهرداری .
  • ساعت : ۰۸:۴۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۷/۲۹ 
  • تعداد بازدید : 39
  • کد خبر : ۶۱۴۰
شهردار لواسان در جلسه با مدیران شهرداری تأکید کرد:
تكریم ارباب رجوع و شفاف‌سازی سریع اخبار، اولویت مدیریت شهری لواسان
شهردار لواسان با تأکید بر تکریم ارباب رجوع و شفاف‌سازی سریع اخبار، خواستار برخورد قانونی با هرگونه کوتاهی شد. وی همچنین از پیشرفت پروژه‌های عمرانی و بهبود وضعیت مالی شهرداری خبر داد و از تلاش‌های پرسنل شهرداری تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لواسان، هجدهمین جلسه شورای معاونین شهرداری لواسان با حضور سید علی حسینی شهردار لواسان، مجید طهماسبی رئیس حراست، محمد عباسی رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات، معاونین و سایر مسئولین شهرداری لواسان ظهر شنبه 28 مهرماه  در سالن جلسات آفتاب برگزار شد.

در ابتدای جلسه سید علی حسینی با ضمن ادای احترام به شهدای مقاومت اظهار کرد: شهادت یحیی سنوار را به همه ی آزاد مردان جهان تسلیت عرض میکنم و راه شهادت و مبارزه با استکبار با شهادت فرماندهان نه تنها کم رنگ نمیشود بلکه روز به روز بر مشتاقان این مسیر افزوده میشود تا با عزمی راسخ ریشه تروریست جهانی و در راس آن رژیم جعلی صهیونیستی کنده شود.

وی همچنین در خصوص تکریم ارباب رجوع گفت: برخورد با ارباب رجوع باید در شان ایشان، مجموعه شهرداری و شهر لواسان باشد و با کوتاهی در پاسخ و برخورد نا متعارف برخورد قانونی را در پی خواهد داشت.

شهردار لواسان با اشاره به جایگاه خبری شهر لواسان در سطح جهانی و کشوری  و حساسیت های پیش آمده در خصوص آن تصریح کرد: اگر حاشیه ای درشهر اتفاق افتاد پیش از نشر خبر در سطوح مختلف کشوری و جهانی  با سرعت اصل موضوع روشنگری شود تا شهروندان از تمامی ابعاد موضوع مطلع شوند تا  موارد سواستفاده از نام شهر در اخبار منتفی گردد.

در ادامه واحد های درآمد، شهر سازی و عمران به ارائه گزارش پرداختند که از مهمترین بخشهای آن در حوزه مالی  افزایش درآمد شهرداری نسبت به سه ماهه اول سال جاری و   کاهش کسری بودجه ، در حوزه شهرسازی افزایش تعداد پروانه صادره و در حوزه فنی و عمرانی تکمیل و افتتاح 5 پروژه  و آغازعملیات عمرانی 12 پروژه شامل پیاده راه سازی با 95 درصد، فرهنگسرای البرز 55 درصد، ساختمان آتشنشانی 15 درصد جدول گذاری 30 درصد، درز انبساط پل 30 درصد، لکه گیری 80 درصد و رفیوژ بلوار وسط کمربندی با 20 درصد پیشرفت از پروژه های تعریف شده در بودجه سال 1403 شهرداری هستند.

سید علی حسینی پس از ارائه گزارشات تصریح کرد: وضع درآمدی مطلوبتر شده ولی باید با تلاش بیشتر کسری بودجه را جبران کرد و ضمن تحقق بودجه سال 1403 باید متمم بودجه نیز به شورای اسلامی شهر ارائه شود تا پاسخگوی نیاز شهروندان باشیم.

وی در ادامه با توجه به فصل پاییز و افزایش نخاله های باغات ناشی از هرس درختان گفت: ما به هیچ عنوان نباید در سطح شهر انباشت نخاله داشته باشیم و شهر یا حریم شهر  پایش شود تا هیچ مدل نخاله ای در آن تخلیه نشود.

در ادامه جلسه طهماسبی از مسئولین خواست پیش از هرگونه فعالیت مرتبط با شهرداری لواسان  در فضای مجازی، هماهنگی های لازم با حراست صورت گیرد.

 در خاتمه جلسه از زحمات و خدمات سید یوسف زمانی مسئول امور اداری و حامد خدایی از پرسنل امور اداری شهرداری لواسان برای اهتمام در امر آموزش به پرسنل که یکی از تکالیف مشخص شده توسط شهردار لواسان به منظور آموزش نیرو های متخصص برای مجموعه بود با اهداء لوح سپاس تقدیر و تشکر شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0