به گزارش روابط عمومی شهرداری لواسان، معاون فنی و عمرانی این شهرداری با تأکید بر اهمیت نگهداری و ارتقای زیرساختهای شهری، اظهار داشت: «بهسازی و نگهداشت آسفالت معابر از اولویتهای اصلی شهرداری است و در همین راستا، عملیات لکهگیری آسفالت در نقاط مختلف شهر ادامه دارد و بهزودی به بیش از هزار نقطه خواهد رسید.»
وی افزود: این اقدام علاوه بر ارتقای کیفیت معابر، نقش مهمی در افزایش ایمنی و سهولت تردد شهروندان ایفا میکند. همچنین با اجرای این پروژه، بسیاری از مشکلات ناشی از فرسودگی آسفالت برطرف شده و سطح رضایتمندی ساکنان افزایش خواهد یافت.
این عملیات بخشی از برنامههای مستمر شهرداری برای بهبود وضعیت معابر، کاهش خطرات احتمالی و ایجاد محیطی امنتر برای شهروندان و عابران است.